14 Kasım 2009 Cumartesi

18-25 misin 25-30 mu?


Bir form doldururken karşılaştım bu zalim soruyla... O kadar art niyetli, o kadar asap bozucu bir soru ki o! Ne büyük terbiyesizlik, ne büyük saçmalık!!!Hayır efendim nüfus cüzdanına bakıp bulunduğumuz yıldan çıkarılarak cevabı bulunacak bir soru değil bu! Kendimi, çevremi, sosyal hayatımı sorgulatan bir soru bu. Bedenimle kafamın farklı kutucukları işaretlemek istediği bir soru bu!
Ben şimdi o 18-25 kutucuğunu işaretlemek istiyorum mesela nüfus cüzdanıma bakarak. İşaretlemesine işaretlerim de bir cuma gecesi evde pijamalarla oturuyorsam, ve sonra kalkıp 18-25 i işaretliyorsam, olmaz, yakışmazzz...
Yakıştırayım o zaman, 18-25 i işaretleyip giyeyim en dekoltemi fırlayım sokaklara? Yok o zamanda belimi üşütüyorum, sonra üşütünce bronşitlerim... Ee o zaman kalın giyiniyim? Evet evet, kalın giyineyim.
Tamam ok süper giyindim! Aaaaa kıyafet işi tamam da ben kimle çıkacağım şimdi sokaklarda deli danalar gibi bi başıma gezemem ki!Hemen en son aranan sorulanlar listeme bakıyım...
-Cnm napiiosun nerdesin? (Feci fırlama, feci enerjik bir ses tonu ile)-Öhöhöhhhh-Hastasın galiba? (hayal kırıklığı sarmış etrafımı)-Ev ööhöhöhöh et öhöhöh evet -Hmmm bye (veeee melannnkooliii)
Yılmak yok infrared, yola devam :P-Fıstık naber ya? (Son derece umutlu ve şen şakrak bir ses ile)-İyiyim canım-Napıosun bu gece var mı bi plan? Bişiler yapalım dicektim de? (Umut ses tonunu duyunca biraz kırılmış ama hala azimli)-Ya ben çok yorgunum bu hafta işte hep mesaiye kaldım günlerdir Cuma akşamı olsa da 8 de uyuyakalsam diye bekliyodum-ZzZzzzzzz.. Byeee (veeee bunalım belirtileri)
N'olmuş iki arkadaşımın içi geçmişse! Ben 18-25 'im. Bu yaş aralığının sonundakiler de başındakiler kadar atraksiyonlu bir hayat yaşayabilir pekala!
-Bebişşş napiooosun?? Hadi bana bu gece evde kös kös oturmayacağını söyle!! (Son yediğim çikolatadan kalan seratonin hormonlarının kırıntıları ile mutlu bir ses çıkarmaya çalışarak)-Canım ya nişanlımla kayınvalidemlerdeyiz, kına gecemin detaylarını konuşuyoruz, kınayı nerden alsak neremize yaksak filan (!)-Pufff bye ( Nerene mi yaksan???)
Bir bu yeni moda yeni gelincikler eksikti diyorum!
Hadi Infrared, sen daha önce Taksim meydanından, Burger King'e kadar en az 3 tanıdık görürdün, yine çık, yine karşılaş birileriyle, sonra uyuzluk yapmadan otur onlarla, eğlenmene bak!
Tabi ya! Amaaan arkadaş çevrem 25-30 ise arkadaş çevremi değiştireyim o zaman! Bizim şu tiyatro kulübündeki 19'larla takılayım. Ama onlar da şimdi sınırsız enerjileriyle tüm gece zıplayıp bağıra çağıra, sıkış tepiş 4. sınıf bir barda saat 5'e kadar içer, sonra birileri kusar, birileri eski sevgilisini hatırlar ağlar! Gece ise toplu halde en pis öğrenci evi kiminse ona gidilir, o saate kadar kusmamış olanlar da orada hole filan kusar. Sonra kimse 2den önce uyanmaz. Yok benim Cumartesi günü bir ton işim var! O saate kadar uyuyup sonra leş bir mideyle günü geçiremem!
Ee eve arkadaş çağırayım o zaman! Tabi ya ne soğuk ne giydim ne ettim derdi olur, ne sabaha kadar nasıl ayakta uykusuz duracağım derdi ne de başka birşey... Oohhh mis sohbet filan işte.Evet ya süpersin kızım, şimdi tam bir 18-25 gibi arıyorsun arkadaşını sana geliyor.
-Hiiiiç itiraz istemem bana geliyorsun! (eğer o son kalan umut kırıntılarımla enerjik bir ses çıkarırsam başarabilirim!!)-:) iyi fikir de canım saat 8.5 oldu-Eee evet , hadi evde bomba bir şarabım bar, bir müşterim Moldova'dan getirdi, hadi ona açarım şerefine! (eee yuh yani sırf oturmaya geliyorsun diye özel gün şarabını harcıcam daha ne!)-Ya infraredcim ben artık içmiyorum-NEEE? NIYE? (arkadaşlığımı şimdi mi kesip telefonu kapatsam, yoksa bunca yılın hatrına savunmasını dinlesem mi?)-Ya ertesi gün çok başım ağrıyor bıraktım-Hmm ee bir kadeh içersin? (temelli bırakmış olamaz ya!)-Yok yok<-E meyve suyu iç ( alt metin : çok çaresizim çooook!)-Pazar öğlen buluşalım istersen?-Yok artık emekli miyiz biz? Neyse bye...
Şimdi bu kadar telefon konuşması, bu kadar psikolojik savaş, böyle bir arkadaş çevresi... Hmm şimdi formu doldurmaya sanırım hazırım...Cevap belli ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir. Gerçekten bizi olumlu anlamda eleştiren ve ileriye götürecek eleştiriler yapmanızı diliyoruz..