30 Kasım 2009 Pazartesi

SENİ O KADAR ÇOK SEVDİM Kİ...

Yazmadan geçemedim, söyleyecek çok da sözüm yok. DVDsni alıp izlediğim filmdi, 'Seni O Kadar Çok Sevdim Ki'.
Yanılmamışım, sıkı bir filmdi; ne vıcık vıcık aşk, ne sümkürte sümkürte duygusallık, ne de gerim gerim gerilim... Son sahnesinde tutamadım, ağladım, çok değil ama gerçekten ağladım, duygu sömürüsüyle yakından uzaktan alakası yok. Birini gerçekten çok sevebilmek, onu ne pahasına olursa olsun kaybetmeye hazır olmak, hatta onu kendi ellerinle kaybetmeyi öğrenebilmek demekmiş.
dipnot: film biraz ağır, çok sürükleyici değil ama izlemeye kesinlikle değer!

1 yorum:

  1. cidden ağır bir film ve buna rağmen gerçekten de izlemeye değer. filmi sonuna kadar izleme sabrını göstermenizi tavsiye ederim, pişman olmayacaksınız.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir. Gerçekten bizi olumlu anlamda eleştiren ve ileriye götürecek eleştiriler yapmanızı diliyoruz..